M.A.C - Ikke som de andre.
Allerede fra den spede starten skilte M.A.C seg ut fra mengden. Mens de andre store makeupmerkene den gang primært var hudpleievirksomheter, valgte M.A.C i stedet å etablere seg som den ultimate fargeautoriteten. I deres stand var det profesjonelle makeupartistene som sto bak disken, noe som aldri var sett før.
Det var tydelig at M·A·Cs makeupartister også hadde en helt annen tilnærming til salgsteknikker. I stedet for å bruke de tradisjonelle teknikkene, satte de i stedet sin lit til de nøye utviklede produktene.
I 1994, da HIV og AIDS spredte seg over kloden, ble M.A.C AIDS stiftet, og med sin Viva Glam-kampanje samlet de inn mange millioner kroner til kampen mot HIV og AIDS.
I dag er M.A.C fortsatt et helt unikt merke, og skiller seg fortsatt ut fra mengden, både med deres noen ganger vågale og kreative looks, men også med hele sin tilnærming til hvem som kan bruke produktene sine. M·A·C er for alle! alle aldre, alle hudfarger og alle kjønn.
M.A.C. er et fryktløst merke som hyller individualitet og selvutfoldelse, og er kjent for å bringe en følelse av teater og utkledning i de elegante M.A.C-butikkene og standene rundt omkring i verden.
M.A.C er også i forkant av de mange motetrendene, og samarbeider med ledende talenter fra moteindustrien, kunstlivet og populærkulturen. Makeupartistene deres skaper trender backstage for over 200 moteuker verden over, og har samarbeidet med navn som Prabal Gurung og Vivienne Westwood.
Deres tilstedeværelse på disse moteshowene, samt deres utallige samarbeid med store navn fra blant annet popkulturen, kunst og mote, sikrer M.A.C-status som en av de ledende trendsetterne innen skjønnhet.